Home‎ > ‎

Kindergarten Orientation May 8, 2018 | Orientación para kindergarten Mayo 8, 2018

posted Apr 16, 2018, 3:03 PM by Salem Keizer
Dear Parents,

Four Corners will hold a kindergarten orientation meeting on May 8th at 6:00p.m.

Please help us spread the word by telling your friends and neighbors who have kindergarten-age children about this important meeting.

At kindergarten orientation, parents will learn about bus transportation, how to help their children prepare for school, what their students will experience during a typical school day, and much more.

Parents can RSVP for kindergarten orientation by calling the school office at 503-399-3145.

Kindergarten is a free, full-day program. Kindergarten students attend school the same hours as first through fifth grade students. Our school is excited to welcome the next class of kindergarten students for a full day of learning and growing!

Registration is now open for fall kindergarten. Parents can register in advance of orientation, or pick up registration materials during the meeting.

Thank you for helping us spread the word out about kindergarten orientation!

Sincerely,

Phil Decker
Principal
Estimados padres:

La orientación para kindergarten tendrá lugar durante el mes de mayo 8, 2018 el 6:00 p.m.

Favor de ayudarnos a pasar la voz con sus amigos y vecinos quienes tengan estudiantes en edad de kindergarten y alentarlos a que asistan a esta importante reunión.

En la orientación de kindergarten, los padres aprenderán sobre el autobús escolar, la manera de ayudar a su estudiante a prepararse para la escuela, las experiencias que sus hijos experimentarán en un típico día escolar y mucha más información.

Los padres pueden hacer su reservación para asistir a la orientación de kindergarten. Por favor, llamar a la oficina al 503-399-3145

El programa de kindergarten no tiene costo y es de día completo. Los estudiantes de kindergarten asisten a la escuela durante el mismo horario que el resto de los estudiantes de primero a quinto grado. Nuestra escuela está muy emocionada por tener a la siguiente generación de estudiantes de kindergarten durante el día completo, el cual estará lleno de aprendizaje y crecimiento.

Ya dio inicio el período de matrícula para kindergarten. Los padres pueden registrarse por adelantado para la orientación, o recoger el paquete con los materiales para el registro durante la orientación.

¡Muchas gracias por ayudarnos a pasar la voz respecto a la reunión de orientación!

Atentamente,

Phil Decker
Director
Comments